Zachęć klientów do zakupów w dziale warzywno-owocowym. Postaw na regały na warzywa i owoce

regały na warzywa i owoce

Klienci chętnie odwiedzają stoiska ze świeżymi warzywami i owocami, w szczególności latem i wiosną, gdy pojawiają się sezonowe owoce. Nie jest to zaskoczeniem, w końcu wybór produktów jest o wiele większy, więc sprzedawcy konkurują ze sobą, aby przyciągnąć uwagę klienta i zachęcić go do zakupów. Jednak rywalizacja o klienta nie ogranicza się do promocji. Znaczenie ma też ekspozycja produktów. Wizualny efekt ma znaczenie, w końcu to ten aspekt decyduje o tym, czy klient będzie chciał zapoznać się z naszą ofertą. Jak skutecznie sprzedawać warzywa i owoce w dużych i małych sklepach? Dlaczego regały na warzywa i owoce mają tak duże znaczenie? Tego dowiesz się z naszego najnowszego tekstu.

Zainwestuj w odpowiednie regały

Regały na warzywa i owocehttp://www.tarpom.com.pl/regaly_warzywne – pozwolą nam odpowiednio wyeksponować towar, a te od Tarpom są jednymi z lepszym na rynku. To sprawdzone rozwiązanie, w ofercie firmy znajdziemy różne regały warzywne, które możemy aranżować w wiele konfiguracji. Dzięki temu jest to doskonała opcja zarówno dla właścicieli małych, jak i dużych sklepów. W końcu możemy zainwestować w pojedyncze stanowiska bądź całe stoiska.

Co więcej, w Tarpom znajdziesz też wyspy warzywne. To idealne rozwiązanie w dużych sklepach, dzięki niemu możemy zagospodarować środkową część sklepu. Warto tutaj nadmienić, że regały na warzywa i owoce można wyposażyć w dodatkowe elementy wyposażenia, w tym między innymi w system zamgławiania warzyw bądź blendę z grafiką.

Jak stworzyć dział warzywno-owocowy?

Wybór regałów na warzywa i owoce to nie wszystko. Aby zachęcić klienta do zakupów, warto podzielić warzywa i owoce na odpowiednie działy. W ten sposób lepiej wyeksponujemy towar, a przy okazji ułatwimy klientom zakupy.

Działy najlepiej stworzyć na podstawie podobieństwa produktów. Na przykład warzywa strączkowe powinniśmy umieścić na jednym stanowisku, a z ziemi powinny być na innym regale. Z kolei owoce najlepiej podzielić na cytrusy, jagodowe, egzotyczne i pestkowe.

Dobrym pomysłem, w szczególności latem i wiosną, jest inwestycja w skrzynki bądź koszyki. W ten sposób będziemy mieć pewność, że produkty nie będą się ze sobą mieszać.

Sprawdzone patenty

Istnieje jeszcze kilka innych patentów, dzięki którym będziemy w stanie wzbogacić przestrzeń sklepową. Najprostszym rozwiązaniem, dzięki któremu owoce i warzywa będą się doskonale prezentowały, są lustra. Z ich pomocą możemy podkreślić bogactwo kolorów oraz smaków oraz zachęcić klientów do zakupów.

Trafionym pomysłem są również podświetlane grafiki z produktami. Najlepiej wybierać z w białym kolorze.

Podziel się treściami z bloga:

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*