Regały i szafy biurowe – jak urządzić funkcjonalną przestrzeń biurową?

Zakup szafy na ubrania to inwestycja nie tylko w komfort pracowników ale również budowanie pozytywnego wizerunku marki – korzystać z nich mogą również goście Twojej firmy, dla których pozostawienie ciepłego okrycia wierzchniego w przeznaczonej do tego przestrzeni może budzić pozytywne skojarzenia z Twoim przedsiębiorstwem. Jakie regały do biura wybrać? Czy szafki biurowe to niezbędne wyposażenie biura? Jak urządzić funkcjonalną przestrzeń biurową? Dowiedz się z poniższego artykułu.

Szafy i regały biurowe czyli sposób na utrzymanie ładu i porządku

Szafy i regały biurowe to meble, których nie może zabraknąć w żadnym biurze, archiwum czy też placówce oświatowej. Wykorzystywane są także w przychodniach, pomieszczeniach dla obsługi kin i teatrów a także w domowych gabinetach. Co sprawia, że szafy i regały biurowe są tak popularne? Wariacyjność form oraz niezawodność, które oferują. Dowodzi tego nawet przekrojowa oferta szaf i regałów biurowych Davo Meble, z którą zapoznać się można na stronie https://www.davomeble.pl/sklep/regaly-i-szafy-biurowe-8s0d1-i.html. Regały biurowe występujące w wariantach otwartym, zamykanym, zamkiem centralnym i na klucz, szafy biurowe na ubrania wyposażone w drążki oraz półki. Szafy i regały biurowe nie zawdzięczają im jednak samej popularności a przede wszystkim funkcjonalność, która przyciąga uwagę osób aranżujących przestrzenie biurowe.

Regały biurowe na dokumenty – zamykane czy otwarte?

Regały biurowe na dokumenty to jedne z ważniejszych elementów wyposażenia biura. Trudno jest podjąć decyzję o tym, które z nich – otwarte czy zamykane – będą lepsze, dlatego przedstawimy pokrótce ich wady i zalety. Regały biurowe na dokumenty z drzwiami to mebel skutecznie chroniący dokumenty nie tylko przed nieupoważnionymi (szczególnie, gdy są zamykane na klucz) ale również przed kurzem i pyłem. Zamykane regały biurowe tracą jednak na praktyczności kiedy znajdują się w niewielkich przestrzeniach – konieczność otwierania drzwi skrzydłowych sprawia, że jest ona jeszcze mniej przestronna. Otwarte regały biurowe na dokumenty nie mogą szczycić się zabezpieczaniem dokumentów z każdej strony z pewnością jednak ich atutem jest mniejsza waga oraz dostęp do dokumentacji niezależnie od strony, z której podejdzie się do mebla. Dostępne w ofercie Davo Meble regały biurowe na dokumenty cechują wymiary dostosowane do rozmiarów segregatorów i aktówek wykorzystywanych do ich przechowywania.

Szafki biurowe na dokumenty – wsparcie w organizacji miejsca pracy

Szafy biurowe na dokumenty nie muszą sięgać od podłogi aż po sufit. Być może, w przypadku niewielkich biur, w zupełności wystarczą niewielkie trzy- lub dwupółkowe szafki biurowe na dokumenty. W swojej ofercie Davo Meble posiada niewysokie, sięgające 114 cm lub 80 cm, szafki biurowe na dokumenty, które mogą zostać wykorzystane w postaci zabudowy przy biurku albo jako mebel do gabinetu domowego. Szafki biurowe (czy też szafy biurowe na dokumenty), pomimo niedużych rozmiarów są równie funkcjonalne co wysokie regały biurowe sięgające nawet 180 cm.

Jak urządzić przestrzeń biurową?

Wiesz już, że regały pozwalają na organizację zarówno przestrzeni open space, jak i gabinetowej. Dobrze zorganizowana przestrzeń biurowa to klucz do sukcesu firmy. Zadbaj o to, żeby pracownicy mogli się swobodnie przemieszczać po biurze, zapewnij im komfortowe warunki pracy poprzez wyposażenie ich stanowisk w biurka o ergonomicznej konstrukcji a także wygodne krzesła lub fotele biurowe, nie pozwól żeby w Twojej firmie zapanował bałagan – szafy biurowe i regały pomogą Ci utrzymanie porządku zarówno w dokumentacji, jak i archiwach. Wysokiej jakości meble biurowe dostępne w ofercie Davo Meble wesprą Ciebie i Twój zespół w osiągnięciu sukcesu!

Podziel się treściami z bloga:

Be the first to comment

Leave a comment

Your email address will not be published.


*