Kalendarze reklamowe w biurach – rozliczenie w podatku dochodowym

Wybierając odpowiednie kalendarze reklamowe możemy sprawić, że nasi klienci oraz kontrahenci będą z nich korzystać w strategicznych dla naszej firmy miejscach. Kalendarze reklamowe stały się znów popularne nie tylko dzięki możliwości odliczenia ich od dochodu przez firmy, ale również w dobie walki o miejsce reklamowe w miejscu sprzedaży dostawcy sprzętu do małych salonów sprzedaży dbają o zaopatrzenie ich w swoje kalendarze reklamowe.

Działalność reklamowa a kalendarze.

Zgodnie z rozporządzeniami Ministerstwa Skarbu działalność reklamowa danego przedsiębiorstwa można wskazać w zeznaniach podatkowych jako koszta działalności firmy. Dzięki temu, możliwe jest obniżenie podatku dochodowego płaconego przez firmy i instytucje. Nie zawsze jednak jasne było co można określić jako działalność reklamowa. Różne interpretacje dotyczyły między innymi kalendarzy reklamowych.

Jasna decyzja dotycząca kalendarzy.

Uznanie kalendarzy reklamowych za jednoznaczny koszt wpisany w dochód firmy umożliwia odpowiednie zaksięgowanie takich produktów. Dzięki temu możliwe jest zakupienie końcem roku odpowiedniej partii kalendarzy, które muszą posiadać dane firmy która je zakupiła celem przekazania kontrahentom. W takim przypadku możliwe będzie uznanie ich za materiał reklamowy, drobny upominek.

Zamówienie kalendarzy reklamowych

Spośród ofert jakie prezentują drukarnie w internecie można znaleźć naprawdę ogromny zasób ofert przeznaczonych dla firm, chcących zainwestować w indywidualny wzór kalendarza. Taka oferta umożliwi sprawne dokonanie zakupu i zakwalifikowania kalendarza jako reklamowej formy reprezentacji firmy.

Źródła:

 

  1. http://www.msp.gov.pl/
  2. http://makeuphunter.blox.pl/2013/01/Weekendowa-lektura-i-porownanie-kalendarzy.html
Podziel się treściami z bloga: